An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۳ خرداد ۲۱, چهارشنبه

سلام

  من باید چندتا موضوع رو روشن کنم. اول از همه من دانشجو و معلم هستم و وقت ندارم هی پای نت بشینم... پس لطفا شاکی نشین.

  دوم، منم مثه همه‌ی انسان‌های دیگه از توهین بدم میاد. اگه حرفی دارین درست و به جا بگین. مثلا این یعنی چی:

توی استان های ترک نشین زیاد از فرزند دختر قدیما خوششون نمیومد اسم بعضی دخترا قیزبس بود. به معنی دختر بس.
من که تا به زنها از لز حرف میزنم حسابی عصبی میشن و اگر طرف رو بشناسن میخوان تکه پارش بکنن.
یکیشون ترک بود بدجوری هم دست بزن داشت بهش گفتم اسم دخترتو بزار لزبس

  و در آخر، چرا بعضیا فکر می کنن بعضی از دولت‌ها اینقدر بی‌کار و خاله زنک هستن که کل مملک رو ول کنن تا جوونای جهان سومی رو منحرف کنن؟ چرا همه چیزو به صهیونیست مربوط می‌کنن؟ و باید بگم آمریکا نیست که آلت دست اسرائیله، بلکه اسرائیل هست که از آمریکا حساب می‌بره. مقام رسمی‌ای این حرفو نزده اما معلومه. دولت اسرائیل از خداشه با ایران وارد جنگ شه اما می‌دونه که آمریکا تاییدش نمی‌کنه... با یه کم تعقل به این نتیجه می‌شه رسید.

  + من یه مدت نمی‌تونم وارد مسنجر شم به دلایل امنیتی. وقتی اوضاعم مشخص شد می‌گم.

  ++ آقای میلاد، با وجود احترامی که در وهله‌ی اول براتون قائل بودم دوباره منو به این نتیجه رسوندین که تفکر شما بیماره. عذرخواهی می‌کنم، این نظر منه. نمی‌دونم شما با چند نفر ساکن آمریکا در ارتباط هستین، اما من با انسان‌های آمریکایی و بریتانیایی زیادی گفت و گو داشتم و همه از تفکر مریض ایرانی‌ها نسبت به همجنسگرایی وحشت می‌کردن.

  همجنسگرایی بیماری نیست. می‌دونین چی بیماریه؟ همجنسگرا ستیزی. این بیماریه که اگه یه لزبین رو بشناسن بخوان تیکه پارش کنن. یه انسان به چه حق به خودش اجازه می‌ده که تصمیم بگیره یه انسان دیگه رو از زندگی ساقط کنه؟ به چه حق به خودش اجازه می‌ده که از کسی که نسبت بهش شناختی نداره متنفر باشه؟

  توهین کردن بیماریه... من به عنوان همجنسگرا چه ضرری برای جامعه دارم؟( اگه سودی نداشته باشم) اون وقت شما طرف کسایی رو می‌گرین که با کلاه شرعی دزدی می‌کنن. این برای جامعه ضرر داره، نه ماها.

  متوجه شدم که شما از فمنیسم هم بدتون میاد. هرچند این به وبلاگ من مربوط نمی‌شه، اما بدترین نوع بیماری اینه که نصف جمعیت رو به جرم زن بودنشون از کاری که می‌خوان انجام بدن محروم کنن. به نصف جمعیت بگن بشین تو خونه چون که تو از مرد کمتری.

  در آخر هم درباره ازدواج، این که گفتین بعضی دخترا زود بالغ می‌شن و می‌خوان ازدواج کنن. بلوغ جسمی به هیچ وجه من الوجوه بلوغ فکری به حساب نمی‌آد. کسی که می‌خواد ازدواج کنه باید فکر کامل داشته باشه. دختر از وقتی بالغ می‌شه تا چندین و چند سال بعدش که کاملا یه خانم به حساب میاد صد بار راه و روش عوض می‌کنه. این ازدواج، به نظر من، نه تنها خوشبختی به ارمغان نمی‌آره بلکه در بیشتر مواقع زن و مرد رو اذیت می‌کنه. 

۴ نظر:

  1. شما خیلی ساده لوح هستید!!! اسرانیل از آمریکا حساب میبره؟ یادتونه اوایل دولت جدید پارلمان بعد از صحبت اوباما با روحانی بودجه دولت روبست و حدود یک هفته دولت آمریکا تعطیل بود؟
    کشوری که اقتصادش دست یهودی های صهیونیست هست، بیش از 7 دهه هست فدرال رزرو، وال استریت و کل اقتصادش دست صهیونیست هاست، بیش از 78 سال هست که وزیر اقتصاد و دارایی آمریکا یهودی طرفدار صهیونیسمه!
    یکی از روسای جمهور آمریکا که ترور شده توسط موصاد ترور شده چون بر ضد اسراییل حرکاتی انجام داده بود.
    دولت آمریکا بدهکارترین دولت به اسرائیل هست. اسرائیل اراده کنه و بدهی های آمریکا رو به اجرا بذاره آمریکا از بین میره!
    اگر به ایران حمله نمیکنه چون بدون حمایت نظامی آمریکا زورش به ایران نمیرسه. آمریکا برای جنگ نیاز داره کخ حمایت کنگره و مردم رو جلب کنه!
    اما امریکایی ها نمیخوان وارد یک ویتنام جدید بشن و این باعث میشه کلی هزینه کنن و بدهکاریشون بیشتر بشه. بعلاوه خیلی ها در آمریکا به دلایل مختلف از جنگ استقبال نمی کنن.
    خیلی هاش همون صهیونیست ها و لابی های اونها در آمریکا هست که میدونن حتی اگر به ایران ضربه بزنن اسرائیل در همان ساعات اولیه نبرد با خاک یکسان میشه و ایران نابودش میکنه!
    بعلاوه فمینیسم رو هم همان سرمایه دارها درست کردند برای سودجویی از زنها ومن در وبلاگم به اندازه کافی توضیح دادم.
    من توی این مدت مطالب وبلاگ شما رو مطالعه کردم. ببخشید که اینو میگم ولی از نوشته هاتون فهمیدم خیلی ساده لوح و کم فکر هستید. و خیلی بی فکر و بی اراده هم هستید.
    تقریبا هیچ اطلاعی ندارید. فمینیسم خودش بزرگترین ظلم به زن هست.
    اسلام ما زن رو از کار معاف کرده. کار ارزش نمیاره که با انجام ندادنش ارزش زن پایین بیاد. و با انجامش ارزش زن بالابره. در اسلام زن مخارجش باید توسط شوهر تامین بشه. زنی که ازدواج میکنه میدونه اجازه سر کار رفتنش دست شوهره و اگر نخواد شرط میذاره.
    خزعبلات فمینیست ها رو هم باور میکنی!
    آخه به آدم ساده لوح و کم اطلاعی مثل شما چی میشه گفت؟
    من دیگه واقعا حیفم میاد برای آدم های بی فکر و بی اندیشه و طوطیواری مثل شما وقت بذارم.
    تا به حال فکر نمی کردم همجنسگراها اینقدر بی خرد باشن!
    متاسفم

    پاسخحذف
  2. ضمنا شما چطور نظر نابخرادانه خودتون رو که عده کمی قبولش دارن عاقلانه میدونیداما نظر میلیاردها آدم دنیا رو مه مخالف شما هستن قبول ندارید؟ نظر خدا و ادیان رو قبول ندارید؟
    پس حق دارن آدمهای دنیا که اینقدر با شما ها دشمن هستند! حالا فهمیدم چه آدمهای خبیثی هستید! یک مشت توجیه ساختگی درست کردید دارید دنیا رو به گند میکشید دو قورت و نیمتون هم باقیه؟
    صبر کنید روزی میرسه که حساب اسرائیل رو برسیم.
    قرآن قول داده که بینی دشمنان خدا به خاک مالیده میشه.
    چه زنها که توسط فمینیسم بهشون ظلم شده و چه شماها که دارن فریبتون میدن و شدید ابزار دستشون از دست اون ها نجات پیدا میکنید!

    پاسخحذف
  3. شما تضمین می کنی یک دختر 30 یا 40 ساله بلوغ عقلی داره؟ میشه ملاکی براش داشت؟ خود تو الان قدر یک دختر 4 ساله درک و فهم نداری! تا آخر عمرت هم عاقل نمیشی! با این نظراتی که داری!
    من میخواستم بهت کمک کنم! اما واقعا نا امید شدم! سعی کردم نظرتو جلب کنم!
    باورکن همین الان دخترهای زیادی هستن که بخاطر من حاضرن از کار دست بکشن! برای زنهای ایرانی هیچ چیزی از مردشون و فرزندشون بیشتر ارزش نداره!
    و خلقت خدا اینطوره که زن از کارهای بیرون معاف باشه و مثل ملکه زندگی کنه!
    حالا یک مشت عرب بی شعور میگن زن باید کار نکنه چون از مرد کمتره واسه ذهنیات جاهلی خودشونه!
    ما زن هامون رو روی سرمون میذاریم. نفسمون به زنهامون وصله.
    شیعه واقعی علی زن رو اذیت نمی کنه. زنهای ما با بصیرت خودشون زندگیشونوبه کار و شهرت ترجیح میدن.
    من شک ندارم حتی توی لز رو میتونم راضی و ارضا کنم!
    اما تو باز مثل کش بر میگردی سر جای اولت.
    تا الان امکان نداره دختری من رو دیده باشه و راضی نشده باشه که باهام باشه.
    حتی این رو هم بگم من قبلا یک لز رو به راه راست آوردم. ازدواج کرده و خیلی هم راضیه.خواستم به تو هم کمک کنم.
    سعی کردم از راهی وارد بشم که ناراحتت نکنم. اما تا به حال ندیده بودم یک لزبین اینقدر گستاخ باشه که به اعتقادات دیگران احترام نذراه!
    باور کن تو در توهمی. یک لز واقعی نیستی! مثل آب خوردن درست میشی!
    اما ولش کن خدا هدایتت میکنه و گذر زمان خیلی چیزها رو حل میکنه

    پاسخحذف
  4. سلام عزیز
    من یه دختر استریت ام ولی به اقلیت های جنسی احترام زیادی می ذارم و دوستشون دارم. نمی دونم چه خاصیتیه که همیشه وقتی بهشون فک میکنم حس میکنم اونا فقط متفاوتند و همینه که جذابشون میکنه، و حس های زوج های گی یا لزبین بنظر من خیلی خاص و زیباست.
    در کل میخواستم بدونی من به عقایدت و احساساتت احترام می ذارم و دوستشون دارم. موفق باشی:) اگه فعالیت خاصی برای حقوق اقلیت های جنسی هست که می تونم توش شرکت کنم بهم بگو. مرسی.

    پاسخحذف