An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۳ خرداد ۱۳, سه‌شنبه

بچه‌های این دوره زمونه

  سلام

  چرا ملت اینقدر زود ناراحت می‌شن؟ یه لحظه جوابشونو ندی فکر می‌کنن قهر ;ردی:دی

  عیب نداره. منم گاهی وقتا قاطی می‌کنم و نتایج غیر منطقی می‌گیرم. این چند روز لپ تاپم خراب بود و نتونستم بیام... ولی چقدر ویو از وبلاگم زیاد شده این چند روز که نبودم. کاش کلا ول می‌کردم وبلاگو اگه این جوریه!

  می‌خواستم از کیارش عزیز هم تشکر کنم برای نظرات امیدوار کننده‌اش! خوب، فکر کنم معلومه که خیلی خوشحالم! راستش من از وقتی دانشجو شدم برای این که دستم تو جیب خودم باشه، هر چند هنوزم نظری به جیب پدرم دارم، توی کانون زبان درس می‌دم.

  با دانش آموزام زیاد حرف می‌زنم تا راه بیوفتن. سر کلاس یهو بحث رفت سر همجنسگرایی و من واقعا گل از گلم شکفت(!) که دیدم این دخترای چهارده پونزده ساله چقدر ذهنشون نسبت به همجنسگرایی بازه! حتی یکی از دخترای چادری کلاس هم نظرش مساعد بود. البته زود بحثو جمع و جور کردم، چون شغلمو دوست دارم و دیوار موش داره و موشم گوش... بله!

  ولی اصلا خستگی دانشگاه و درس و درس دادن از تنم رفت بیرون. خیلی امیدوار شدم. تا پنج شیش سال دیگه اینا هم حضور فعالی تو جامعه به هم می‌زنن و ممکنه اوضاع به کل تغییر کنه...
  
  

۵۲ نظر:

  1. سلام
    متاسفانه عموم پسرای هم سن من نظر مساعدی نسبت به این قضیه ندارن و تحقیر gay های bottom یه چیز عادیه
    حتی خود من برای دفاع از اون ها چند بار تا مرز دعوا پیش رفتم
    حتی خود من هم با تحقیر های خاص خودم روبرو هستم
    اوایل هم وقتی با معلم هام سر این مسئله بحث می کردم با واکنش های منفی هم کلاسی هام روبرو بودم
    ولی خب تو این مدت تونستم نظر خیلی ها رو نسبت به این مسئله عوض کنم
    و وقتی امسال حقیقت درباره خودم به دوستام گفتم با برخورد عادی اون ها روبرو شدم که تا حدودی منو امید وار کرد

    پاسخحذف
  2. البته اسم من کیاوش هستش ولی معمولا همه با کیارش اشتباه می گیرن

    پاسخحذف
  3. ببخشید که اشتباه نوشتم...
    درسته. معمولا اگه با یه انسان منطقی و غیر افراطی درباره ی همجنسگرایی بحث شه، در آخر متقاعد می شن که باید همجنسگرایی رو قبول کرد. خیلی خوبه که امثال شما هستن که حاضرن با بقیه بحث کنن. راستی شما وبلاگ ندارین?

    پاسخحذف
  4. هنوز نه
    دارم رو بعضی از جزئیاتش کار می کنم
    احتمالا تا دو سه هقته اینده وبلاگم رو راه می اندازم

    پاسخحذف
  5. من به راه های مختلفی برای دفاع از حقوق همجنسگرا ها در ایران فکر کردم
    یکی از اون راه ها ساختن یه مستند درباره وضعیت همجنسگراها در ایران بود تا بتونم ابعاد این مبارزات رو گسترش بدم
    نظر شما چیه ؟
    ایا این کار می تونه کمکی کنه ؟

    پاسخحذف
  6. راهی هست که بتونیم یه مقدار خصوصی تر با هم صحبت کنیم ؟

    پاسخحذف
  7. سلام
    ببخشید دیر جواب دادم. ایمیلم هست susanhall795@yahoo.com
    که باهاش مسنجر هم می رم. اونجا می تونیم حرف بزنیم. راستش مستند ساختن که جای خود داره، چجوری قراره مطرح بشه مهمه. این که یه کاری کنیم که قشر زیادی از مردم ببیننش.

    پاسخحذف
  8. سلام
    خواهش می کنم مشکلی نیست
    ایمیلم تو یاهو هست rainbow9797@yahoo.com
    پس تو یاهو مسنجر صحبت خواهیم کرد

    پاسخحذف
  9. !!!
    سلام
    !!!
    خانم سوسان خیلی دیر جواب میدی!

    آقای کیاوش عزیز من فکر نکنم پسرهای همجنسباز مشکل زیادی داشته باشن. توی ایران تا دلت بخواد افغانی هست و همشونم پایه هستن. بعلاوه اگر مفعول باشی بی برو برگرد از 100 تا پسر 80 نفر حاضر هستن ترتیبتو بدن.
    !

    پاسخحذف
  10. به نظر من همجنسگرا ها در ایران از همه جای دنیا راحت تر هستند. هیچ کس به دوتا دختر که با هم هستن شک نمی کنه و هیچ کس به دوتا پسر که با هم هستن شک نمیکنه! بعلاوه در ایران به راحتی به هم می چسبن و همدیگه رو می بوسن چه پسر و چه دختر در حالی که در تمام غرب کافیه دوتا آدم معمولی با هم روبوسی کنن تا مضحمه خاص و عام بشن و بهشون انگ همجنسباز بودن بزنن.

    پاسخحذف
  11. سلام
    لطفا از واژه همجنسگرا استفاده کنید چون با واژه ای که به کار بردید ذارید شدیدا یه همه ی LGB ها توهین می کنید و توهین به یه گروه خاص از انسان ها توهین به همی انسان هاست.
    پس تو انتخاب واژه هایی که به کار می برید دقت کنید.
    اتفاقا مشکلات خیلی زیادی دارن
    bottom هاعموما توسط هم سن و سالاشون تحقیر میشن و عموما برای ارتباط به شبکه های اجتماعی رو میارن و مجبورا با افرادی که سنشون بالا تره ارتباط برقرار کنن.
    البته متاسفانه من bottom نیستم تا ببینم 80 درصد جامعه چه پیشنهاداتی برای من دارن
    حرف های شما رنگ و بوی نژادپرستی علیه اتباع افغان هم داره
    در مورد این هم میگم که هیچ وقت نه در گذشته نه در حال و نه در اینده نژاد یک انسان نمی تونه خوبی یا بدی اوم انسان رو تعیین کنه و یا دلیلی بر برتری انسان ها نسبت به هم باشه .
    و امیدوارم هرچه سریعتر به خاطر واژه ای که به کار بردید نه از من ولی از خانم سوسن عذر خواهی کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همجنسبازی و همجنسگرایی تنها در عنوان تفاوت دارن. هر چند هم ماهیتا تفاوت داشته باشن اما نتیجه عملشون یکسان هست.
      اگر به فرض هم تاپ باشی و باتم هم نباشی باز توی همون افغان ها گزینه زیاد هستش!
      رنگ و بوی نژاد پرستی هم نداره چون این مورد در افغان ها شایع هست.
      حالا چه فرقی میکنه همجنسباز با همجنسگرا در عمل؟
      فقط شما درگیر اصطلاحات هستید؟
      من دارم میگم شما درک صحیحی از جامعه ایران ندارید. و یا در توهم به سر می برید.
      در ایران به راحتی و حتی ساده تر از کشورهای مدعی غربی راه برای این موضوع باز هست و حتی مشکوک هم نمیشن!
      دوتا زن خیلی راحت با هم بخوابن، حمام برن و حتی لب همدیگه رو ببوسن کسی بهشون مشکوک نمیشه!
      بعلاوه بیشتر در ایران به نظر من تلقین و تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای بودن هست!
      ازدواج همجنسگرا ها هم فرقی با ازدواج نکردنشون نمیکنه! فقط احتیاج به رابطه و همباشی دارن که اون هم به راحتی مهیاست.
      ایران بهشت همجنسگراهاست به نظر من
      و بیشتر دشمن های جمهوری اسلامی دنبال مسخره بازی و جو سازی هستن و شما تحت تاثیر هستین.
      و سوسن خانم هم خیلی منطقی تر از این حرفهاست که از من ناراحت بشه.
      چون شک ندارم میدونه من دلم چقدر پاکه و نیت بد ندارم.

      حذف
  12. تو همه چی تفاوت دارن
    نتیجش از نتیجه کار هایی که شما ها تو این 1400 سال انجام دادین بدتر نخواهد بود
    شما در بینشون بودید یا هستید که میگید در موردشون شایع هست
    بله دقیقا درگیر اصطلاحات هستم
    هم درک صحیحی از جامعه ایران دارم هم نو توهم نیستم
    برای من سواله دقیقا شما کجای ایران زندگی می کنید ؟
    که همجنسگراها انقدر باهم راحتن !!!
    و اینکه شما به همه چی از دیدگاه سکس نگاه می کنی خیلی ازار دهندست
    عشق و دوست داشتن چیزی فراتر از سکسه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عشق و دوست داشتن در بین همه انسانها هست. من هم به هم جنس های خودم مثل دوستان و پدرم و یا دایی عشق می ورزم. به غیر همجنس ها هم عشق می ورزم.
      شما هر چی میخوای به دوستت عشق بورز! کسی نمیگه چرا××!!!
      اما اگر رفتی به سمت مسایل جنسی ، باید بدونی حتی دگرجنسگراها هم روابط علنی ندارن!
      بعد شما آدم های معدود توقع دارید هر جا دلتون خواست آزاد باشید؟
      حتی کلاغ هم می فهمه باید روابطش رو علنی نکنه!
      حتی زن و شوهر ها هم روابط علنی ندارن!
      و هیچ کس از برقراری روابط عاطفی جلوگیری نمیکنه!
      مگر اینکه روابط بخواد زننده باشه!
      شما اگر دگر جنسگرا هم باشی وقتی شروع کنی با همسرت یا دوست دخترت علنی حرفهای عاشقانه بزنی کار درستی نمی کنی! اینها میره توی حیطه روابط حصوصی!
      ابراز علاقه در جامعه حدودی داره!
      من که دگر جنسگرا هستم مشکل دارم.
      چون اگر دوتا غیر همجنس رو با هم ببینن بهشون مشکوک میشن اما دوتا پسر یا دوتا دختر یک در رو باز میکنن میرن توی یک خونه کی بهشون شک میکنه؟
      بعلاوه شما از آدمهای عادی نمی تونی توقع داشته باشی که بهت پاسخ مثبت بدن!
      مثلا یک زن شوهر دار یا دختری که نامزد داره بیاد توسط یک همجنس بهش ابراز علاقه بشه!
      مطمئنا حالش گرفته میشه!
      مخصوصا بین مردها! شاید بین زنها واکنش خفیف تر باشه...
      در غرب دارم میگم دو نفر تا همدیگر رو می بوسن بهشون میگن گی!!!
      بعد همه طردشون میکنن!
      اما حالا شما هر کی رو میخوای بغل کن یا ببوس! اصلا طرف به مخیلشم خطور نمیکنه!
      من خودم توی دانشگاه بارها شوخی دستی دخترها و پسرها رو با هم دیدم!
      کسی کاری بهشون نداره!
      همین تهران خودمون

      حذف
  13. و باز هم تاکید میکنم من جسورانه می نویسم اما اهل توهین نیستم. شما اگر میخواید به بهانه توهین نظر اشخاص دیگه رو رد کنید یا اجازه ندید باهاتون تبادل نظر کنن کار درستی نمی کنید.

    پاسخحذف
  14. منظور شما از تبادل نظر این نیست که شما به توهین هاتون به من و افراد شبیه من ادامه بدید ؟
    اگه می خواید با استناد به این جمله
    که همه ی انسان ها فارغ از نژاد مذهب رنگ پوست جنسیت و گرایشات جنسی برابر و ازاد خلق شدن
    به بحٍث ادامه میدیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من توهین نکردم. شما خیلی خودتو بستی و انقدر داری تعصبی عمل میکنی که هر کس خارج از اعتقاداتت حرف بزنه فکر می کنی داره بهت توهین میکنه!
      کسی نه دست و پای من رو بسته و نه دست و پای شما رو!
      اینجا وبه و فضای بیرون نیست.
      شاید اگر آدم باتمی بودی یکم آدم دلش به حالت میسوخت! اما چون تاپ هستی هیچ وقت امنیت نخواهی داشت.
      چون به محض اینکه اظهار فضل بکنی احتمالا بینی یا دندون هات رو از دست میدی!
      پس حالا که در فضای مجازی هستی راحت باش و بدون اینکه بخوای هر نظر مخالفی رو توهین بدونی تبادل نظر کن!
      اگر هم خیلی برات گرون تموم میشه میتونی به نظر من اعتنا نکنی و من هم به نظر تو اعتنا نمی کنم!

      حذف
  15. اولا من یه رزمی کارم
    می تونی شانس خودتو برای زدن من امتحان کنی گر چه فکر نکنم مال این حرفا باشی
    دوما من نیازی به دلسوزی دیگران ندارم و همیشه احساس امنیت می کنم
    تو تمام انتخابات هایی که جدیدا تو مدرسه برگزار شده با اینکه بیشتر هم کلاسی هام و هم مدرسه ای هام از گرایشاتم اطلاع داشتن قاطعانه رای اوردم
    پس همه جا راحتم و احساس امنیت می کنم
    من یه لیبرال دموکراتم و بله در دفاع از حقوق و ازادی انسان ها تعصبی عمل می کنم
    و اگه کسی بخواد حقوق و ازادی دیگران رو انکار کنه
    قاطعانه بهش پاسخ خواهم داد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اولا این رو بدون که تنها رزمی کار مملکت نیستی اتفاقا یکیشون من هستم! خیلی به خودت مطمئن نباش!
      و معلوم شد که تو داری توهین می کنی ! چون اتفاقا عددی هستم و از اونجایی که عددی هستم وقت خودم رو برای انسان بی نزاکتی مثل تو تلف نمیکنم و واقعا متاسفم برای اون آدمهایی که اگر راست گفته باشی به تو رای داده باشن!
      اینکه میگی رزمی کار هستی پس معلوم میشه آدم زورگو و متجاوزی هستی! چون وقتی غلط زیادی میکنی و به یکی پیشنهاد میدی قطعا طرف حالتو میگیره! به هر طریقی که شده! و وقتی تو رزمی کار بودنت رو به رخ بکشی یعنی کثیف و متجاوز هستی!
      بعلاوه اینکه کسی که ادعا میکنه مطمئنا عددی نیست.من ادعا نمی کنم اما ممطمئنم اگر از پس کسی هم برنیام انقدر قدرت دارم و شگردهایی دارم که به هر کسی با هر سطح مهارت رزمی صدمات جدی و غیرقابل جبران بزنم!
      ولی منظور من این نبود که بخوام تو رو بزنم!
      چون باید از رزمی به جای خودش استفاده کرد.
      بهت گفتم اگر به پسری که اینکاره نیست پیشنهاد بدی اتفاق بدی برات میفته! و الا من بیکار نیستم برای یک نظر مسخره اون هم برای کسی که نمیشناسم وقت بذارم و یک ضربه مهلک خرجش بکنم!
      سعی کن اول طرفت رو بشناسی بعدا کری بخونی! چون ممکنه برات گرون تموم بشه!
      این هم یک نصیحت!
      کسی که با زبان تهدید حرف میزنه اولا هیچی نیست در ثانی حق نداره از انسانیت صحبت کنه!
      این به خوبی نشون میده توان مباحثه نداری و از ضعف ادب و و مشکل روحی هم رنج می بری!
      و متاسفم که وبلاگ سوسن خانم با این نظرات مواجه شده!
      من از ایشون عذر خواهی میکنم و مایل به ادامه بحث با یک انسان بی ادب و بی نزاکت نیستم!

      حذف
  16. اولا شما تهدید کردی نه من
    شما ادعای زدن منو کردی نه من
    شما ادعا کردی که من بیرون از وب امنیت ندارم
    می خواستم فقط بدونی کسی که داری به شکستن بینی و دندون تهدید می کنی بلده چطوری از خودش و دیگران محافظت کنه
    من همیشه از رزمیم برای دفاع از بقیه انسان ها و دوستانم استفاده کردم
    نصیحتت رو هم برای خودت نگه دار
    خوبه که خودتم می دونی کسی که با زبان تهدید حرف میزنه اولا هیچی نیست در ثانی حق نداره از انسانیت صحبت کنه
    پس دفعه بعد کسی رو تهدید نکن
    امیدوارم در عقایدت یه تجدید نظر کلی بکنی و از انکار حقوق همجنس گرا ها و بیمار خوندن اونا دست برداری
    چون حرفای تو تو قرن بیست و یکم تاریخ مصرف گذشته است

    پاسخحذف
  17. من همیشه از گفتگو ارامش و دوستی حمایت می کنم
    همین طور یاد گرفتم با ملایم ها ملایم و با گردن کش ها گردن کش باشم
    از انتقام و تلافی جویی هم متنفرم
    ولی وقتی کسی با توهین پرخاشگری و تهدید وارد میشه
    نمیشه همیشه با ملایمت بهش پاسخ داد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تمام خزعبلاتی که به من نسبت دادی از وجود خودت بود!
      و تو یک همجنسگرا نیستی! چون من روی همجنسگرا ها شناخت دارم.
      با چند تا نظر تا اون فیهاخالدونت رو در آوردم بیرون!
      و قسم میخورم تو یک همجنسگرا نیستی!

      حذف
    2. جالبه عقاید من تاریخ گذشتست؟ فعلا که در دنیا عقاید من حاکمه و همه امثال تو رو دست گرفتن! حداقل کسی اگر واقعا همجنسگرا باشه نسبت به همجنس خودش یک کرنشی پیدا میکنه!
      مثلا سوسن خانم فکر نمی کنم با یک زن که باهاش اختلاف نظر داره مثل تو رفتار بکنه!!!
      خیلی دلم میخواست که وقت اضافه داشتم و یک درس حسابی بهت میدادم که دیگه ادعا نکنی!

      حذف
  18. حداقل میخوای از گروهی دفاع کنی از راهش وارد شو جوجه جون با این کار بیشتر به اونایی که ازشون دفاع میکنی صدمه میزنی!
    دوست نادان از دشمن دانا بدتره

    پاسخحذف
  19. ببین من انقدر از همجنسگرا ها دفاع کردم و انقدر با افراد مختلف بحث کردم و انقدر نظرات افراد مختلف رو راجب این موضوع عوض کردم که خوب می دونم چطوری باید از خودمون دفاع کنم
    خوبه که خودت تو جمله اخرت ما رو دشمن خودت دونستی
    اگر حتی دنیا جوری که تو میگی باشه
    برای همیشه اینجوری باقی نمی مونه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من شما رو دشمن خودم ندونستم. گفتم تو دوست نادانی برای همجنسگراها هستی که بلد نیستی چطوری از شون دفاع کنی، اگر یک دشمن دانا برای اونها وجود داشته باشه از تو کمتر براشون ضرر داره!
      برای چی من باید شما رو دشمن خودم بدونم؟
      ما که جمعیتمون از شما بیشتره! شما هم که به ما کاری ندارید! چرا من باید با شما دشمن باشم؟
      این شما هستید که بقیه رو دشمن خودتون میدونید!
      هیچ کس در دنیا با شما دشمن نیست.
      من حتی حس دلسوزی هم دارم. مخصوصا همجنسگراهای زن رو معصوم می دونم! اما از همجنسگراهای مرد مخصوصا افرادی مثل تو خوشم نمیاد.واقعیتشو بگم!
      اما دشمن نمیدونمتون چون هیچ ضرری برای من و امثال من ندارید!
      و اگر بحث می کنم برای اینه که بعنوان یک انسان در مقابل شماها احساس مسئولیت می کنم.
      در حالی که هیچ نظریه اثبات شده ای برای شما وجود نداره و همش تئوری اثبات نشده هست، اما خیلی داره روی موضوع شما پافشاری میشه! به جای اینکه به فکر درمانتون باشن! دارن صورت مساله رو پاک می کنن!
      این در حالی هست که دولت های سرمایه داری دارن به زور چیزهایی مثل ازدواج همجنسگراها و یا آزادی اون و تصویب میکنن. اما همه مردم باهاش مخالفن!
      بخاطر همین علیرغم تصویب قوانین زورکی ، همجنسگرایی در اون کشورها به رسمیت شناخته نمیشه و یک چیز اضافی و زورکی هست که مردم رو رنج میده و تازه بیشتر باعث خشم و تنفر مردم از همجنسگراها شده!

      حذف
    2. آخ که قربونت برم که نظر من رو خیلی عوض کردی!

      حذف
  20. آزادی همیشه پیروز میشه و همیشه دشمنانشو هر چقدر هم که قوی باشن به زانو در می آره

    پاسخحذف
  21. خیلی باید جاهل باشی اگر فکر کنی کل دنیا بسبج شدن تا آزادی تو رو بگیرن! نه عزیزم اینها همه توهمات تو هست. آزاد بودن و نبودن به خود تو بستگی داره. قاعده خیلی سادست. به قواعد جامعه احترام بذار و خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.
    تو هر چقدر هم دانا باشی از خدا داناتر نیستی!
    حوصله بحث کردن با تو رو ندارم.
    اما مطمئن هستم پزشک های معتقد و مذهبی راهی برای درمان شما پیدا خواهند کرد.من یک مهندس مکانیک هستم که کارم پتروشیمی است.
    اما واقعا متاسفم که اگر اون موقع این ایده رو داشتم حتما برای کمک به شما سعی می کردم به جای رزمی از دانش برای درمانتون استفاده کنم و یک تو دهنی محکم به اون پزشک های دروغگویی که شما رو به جای درمان بیشتر به توهم بردند و باعث شدند از بین برید بزنم!
    همیشه اون پزشکی که داروی تلخ به کاممون می ریخت دوست نداشتیم!
    اما اون دوست واقعی ما بود! نه اون بقالی که الاسکا به دستمون میداد!

    پاسخحذف
  22. فقط دوتا شعار که خودم ساختم رو برات می نویسم
    Sicker than us Are those who call us sick
    Think I have no Right
    Think you have no mind

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خداوند چقدر ظالمه که همه دنیا رو بیمار کرده و آمار زیر یک درصدی شما رو که اگر خالصتون کنن اصلا درصد هم ندارید سالم خلق کرده!
      واقعا شما باید به داد بشریت برسید. که همه همجنسگرا بشن تا نسل بشر منقرض بشه!
      آفرین به این هنرنمایی متوهمانه!

      حذف
    2. ایرادی که بر شعار شما ممکن است از یک همجنسگرا وارد شود این است که گفتی بیمارتر از ما کسی است که ما را بیمار می نامد!
      خوب تو خودت داری به بیمار بودنت اقرار میکنی!
      همین برای من کافیه

      حذف
  23. سلام
    پسرا؟ چرا زود به جون هم افتادین؟ ول کنین دعوا رو.
    اولا: میلاد خان، کل دنیا با همجنسگرایی مخالف نیستن و تو اورپا کسایی که همجنسگرا ستیزن رو طرد می کنن نه همجنسگراها رو.
    ثانیا: مسئله‌ی ما اینه که چرا اگه یکی بر حسب اتفاق بفهمه ما همجنسگراییم اعدام و سنگسارمون می‌کنن؟ اگه مردم رو می‌خوایم متوجه خودمون بکنیم برای اینه که یه قشر بزرگ جامعه رو مخالف با اعدام همجنسگرایی بکنیم.
    ثالثا: هیچ جای معتبری همجنسگرایی رو بیماری نمی‌دونه. حالا که نه شما می‌تونین اثبات کنین که ما بیماریم و نه ما میتونیم اثبات کنیم که مریض نیستیم تورو خدا این لفظ بیمار رو کنار بذارین.
    رابعا: رفتار من با هر دوجنس، به عنوان یه دوست یا یه انسان که می‌شناسمش، یکیه. به نظر من اگه همه، فارق از گرایش جنسیشون، این کار رو بکنن دنیا گلستان می شه.
    خامسا: همجنسگراها ده درصد جامعه رو تشکیل می‌دن.
    سادسا: لفظ همجنسباز، فارق از معنی که شما مد نظرتونه، خیلی تحقیر آمیزه. آدم یاد کفترباز میوفته. لطفا این موضوع رو رعایت کنین.
    در آخر بگم که من با مباحثه تو این وبلاگ تا جایی که به مجادله نکشه موافقم. پس لطفا به هم نپرین.
    + همه‌ی لزبینا معصوم نیستن. جدی می‌گم. بعضیاشون خیلی هم پدرسوخته هستن. ما استریت خوب داریم، استریت بد هم داریم. همونطور که لزبین خوب داریم، لزبین بد هم داریم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خانم سوزان در اون کشورها دولت هست که مخالفان همجنسگراها رو سرکوب می کنه. مردم اکثرا مخالف همجنسگرایی و تصویب قواینن به نفع همجنسگراها هستند. و مخالفت ها زیاده و حتی شورشهایی هم اتفاق می افته و مردم ناراحتن!
      چه کسانی همجنسگرا ستیز ها رو سرکوب میکنن؟ مردم همشون همجنسگرا ستیز هستن!

      حذف
    2. آیا رسانه های ایران دروغ نمیگن؟
      رسانه های خارجی هم دروغ میگن و سانسور میکنن و سعی می کنند افکار عمومی رو به نفع همجنسگراها نشون بدن.
      من بواسطه شغلم حتی به کشورهایی که از سالها پیش همجنسگرایی رو در قانونشون گنجاندند رفتم. اما دقیقا در همان کشورها حساسیت و کینه مردم نسبت به همجنسبازها بیشتره!
      مثلا سوئد،دانمارک و هلند و فرانسه و انگلیس هم که جدیدا اضافه شدن

      حذف
    3. حالا شما به جای همجنسباز در نظرات من جایگزین کن همجنسگرا تا یک وقت ناراحت نشی

      حذف
    4. برای آماری که دادید منبع معتیر بدید! این ده درصد از کجا اومده؟ کل آماری که خود آمریکا داده 2 درصده که تازه یک درصدشون به هر دو جنس گرایش دارن یعنی همجنسباز هستن و یک درصدش هم به نسبت های 0.6 و 0.4 به همجنسگراهای زن و مرد به ترتیب تعلق داره!
      آمار یک درصدی رو ضربدر 10 کردی؟

      حذف
  24. + سما، سوسن، سوسان و سوزان اسم‌های مستعار منه. لطفا منو سوزان صدا کنین...

    پاسخحذف
  25. سلام
    چه خوب شد اومدین
    من دیگه حوصله نداشتم اینارو براش بنویسم

    پاسخحذف
  26. ااینا با استناد به کتاب توهماتشون که حاصل توهمات یه نفر تو یه غار وسط بیابون بوده
    مارو بیمار که چه عرض کنم از دایره ی انسانیت خارج می دونن
    دفعه اول برای ما مرگه
    دفعه چهارم برای شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آی آی حرف مفت نزن! این همه دین و این همه کتاب آسمانی که شماها رو لعن کردن همه توهم بودن؟
      تو ذاتت شیطانی و توهمه! تو در حالی توقع داری به عقایدت احترام گذاشته بشه که با اون جمعیت بشه ای ابسیلونیت به اعتقادات میلیاردها آدم دنیا توهین می کنی!

      برای زنها دفعه سوم و برای مردها همان دفعه اول بله.

      حذف
  27. اگه همجنسگراها بیمار باشن
    به یه مرد شصت ساله که با یازده تا زن باز با یه دختر 9 ساله ازدواج می کنه چی میشه گفت ؟
    غیر انسانی تر از این کار هست ؟
    اگر اشکالی نداره می خوام از این به بعد با شما منطقی تر و با استناد بیشتر به منابع صحبت کنم.
    اگه اشکالی نداره می خواستم بپرسم دقیقا چند سالتونه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من 30 ساله هستم. ازدواج با دختر 9 ساله امروزه به جز موارد معدود و در کشورهای عقب مانده سنی و وهابی زیاد هست.
      بعضی دخترها زود به بلوغ می رسن و در همون سنین کم البته نه در 9 سالگی بلکه 14 سالگی و این حرفها خودشون مایل به ازدواج هستند. اگر خود دختر علاقه داشته باشه جلوگیری از ازدواجش اشتباهه همونطور که اجبار به ازدواج اون در سن پایین به نظر من یک جرم هست.
      اشتباه عده ای معدود نباید پای اسلام و مسلمین نوشته بشه. ما شیعیان علی که اینطور نیستیم. نه منع رو قبول داریم و نه اجبار رو.
      هر کس در انتخاب همسر اختیار داره. بعلاوه دین بعد از رسیدن به بلوغ محدوده سنی نگذاشته!
      پیامبر ما اگر در اون زمان با دخترهایی که از خودشون کوچکتر بودند ازدواج کردند به این دلیل بود که خود اون دخترها دوست داشتند. بعلاوه برای اینکه قبایل عرب 9 قبیله بود. برای جلوگیری از درگیری قومی و خویشاوند کردن اقوام عرب با هم و اینکه همه اونها به دوستی و پیشرفت اسلام این کار رو کردند و اینطور که تصویر سازی میشه نبوده و حتی پیامبر تا چند سال که اونها بزرگتر بشن مدتی باهاشون رابطه هم نداشته است.
      متاسفانه همانهایی که برای انحراف همجنسگرایی تبلیغ به راه انداختند، همانها هم برای ضربه زدن به ادیان دست به کار هستند.
      چون دین و خدا محوری مانع از پیشرفت سرمایه های آنهاست!

      حذف
  28. و جالبه بدونید در همون کشورهای غربی اتفاقا ازدواج با دخترهای خیلی خیلی کوچکتر مرسومه! اینکه شوهر چند سال داره زیاد مهم نیست چون سن زیستی و جنسی مرد بالاست و مرد تا آخرین لحظه زندگی خودش هم میتونه صاحب فرزند بشه و اگر ورزش کنه و خوب تغذیه کنه میتونه بازده جنسی خوبی هم داشته باشه. اما سن زیستی و جنسی زن کم هست و زن تا 50 سالگی بیشتر نمی تونه بعلاوه از 35 سال به بعد خطر حاملگی بالاست و ریسک زیادی داره!
    بنابراین ازدواج مرد با دختر کوچکتر از خودش از زاویه جنسی ایرادی نداره. و از زاویه روحی هم خود دختر باید انتخاب کنه! میتونه با همسن یا از خودش بزرگتر ازدواج کنه.
    این چیزی هست که خود کشورهای غربی هم پذیرفته اند و من به جرات میگم اکثر ازدواج های جهان دارای این ویژگی است که مرد یا همسن هست و یا بزرگتر و این محدودیتی نداره

    پاسخحذف
  29. از مواردی که من باهاش مخالفم تو هر جای دنیا اختلاف سنی زیاد در روابط هست
    به نظر من میشه با ترویج ارزش ها این مسئله رو به شدت کمرنگ کرد
    متاسفانه در ایران بیشتر همجنسگرایان هم به ارتباط با سنین بالاتر گرایش دارن که واقعا ازار دهنده است
    حرف اخر شما هم کاملا درسته
    اگه باز هم اشکال نداره می خواستم یه سوال شخصی دیگه بپرسم ؟
    مجرد هستید یا متاهل ؟

    پاسخحذف
  30. خود من همه جا افراد رو به ازدواج و رابطه با افراد در حدود سنی خودشون تشویق می کنم
    چون فکر می کنم ایم مسئله خودش میتونه بسیاری از مشکلات اجتماعی رو حل کنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنده مجرد هستم و این روزها در فکر ازدواج هستم.

      حذف
  31. اشتباه سوزان خانم رو اصلاح می کنم
    10 درصد LGBT هستند
    وضعیت به خصوص تو دو سه سال گذشته کاملا عوض شده
    به خصوص در قاره امریکا
    در اخرین نظرسنجی 60 درصد مردم امریکا با ازدواج همجنسگراها موافق هستند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعلاوه ال جی بی تی هم در نظر بگیریم میانگین اون زیر 2 درصد میشه. یکی از ایالت های آمریکا که بیشترین آمار رو داره 10 درصده اما در مجموع وقتی میانگین به کل جمعیت بگیریم زیر 2 درصد میشه! لطفا درست مطالعه بفرمایید

      حذف
  32. مردم در ایران اکثرا در انتخابات شرکت میکنن! اما آیا همه راضی هستن؟ فکر میکنن اگر شرکت نکنن از کار و حقوق شهروندی محروم میشن، در آمریکا هم تحت فشارهای سنا و کنگره و احزاب سیاسی زیر نظر یهود، از ترس رای مثبت میدن. اما ته دلشون اینطور نیست.
    اقوام من که به آمریکا میرن و میان و بیش از 40 سال هست ساکن آمریکا هستن میگن که مردم از ترس رای مثبت میدن و حتی در آمریکا در نتیجه آرا دستکاری هم میشه. همش باند بازی های صهیونیسم هست.
    در نتیجه وقتی مردم به اجبار چیزی رو قبول کردن در عمل با اکراه اون رو اجرا میکنن. در آمریکا و خود اروپا اذیت هایی که روی افراد همجنسگرا میشه و طرد شدنشون بین مردم به مراتب بیشتر از ایران هست.
    زیاد به اخبار صدای آمریکا و بی بی سی و ژورنالهای اینترنتی توجه نکنید!
    گاهی همجنسگراها از ایران برای ازدواج میرن به کشورهای دیگه مثلا اسرائیل! اما به محض اینکه معلوم میشه همجنسگرا هستند منزوی میشن و ازار و تنفر مردم روی سرشون خراب میشه!
    دولت با مردم فرق داره. اشتباه نکنید!
    خیلی هاش شو هست نه واقعیت!
    اسرائیل ازدواج همجنسگراها رو قبول داره! اما اینها همش شو هست. کنگره آمریکا دست اسرائیله! اون آدم کش ها و اون هایی که خودشون در یهود برای زنا و همجنسگرایی از قوانین اسلام هم سخت گیر تر هستند به نظر شما خیلی نسبت به همجنسگرا ها مهربان هستند؟ نه عزیزم اینها در ظاهر هست واسه تبلیغ هست و واسه خراب کردن جاهای دیگه!
    واقعیت این نیست!
    الان اسرائیل اجازه میده زوج های همجنس توش زندگی کنن. اما برای ازدواج برن سوئد یا جاهای دیگه بعد بیان اسرائیل!
    اما اینکه اون همجنسگرا ها چطور زندگی میکنن و اصلا مردم اونها رو میپذیرن! نخیر اینطور نیست و نخواهد بود!
    مطمئن باشید

    پاسخحذف
  33. خانم سوزان یک نگاهی به ایمیلتون هم بیندازید بد نیست. بعدا نگید چرا شاکی میشی! الان چه مدت گذشته؟ می نویسید چند دقیقه جواب نمیدی شاکی میشن!؟/
    الان من باید شاکی بشم یا نه؟
    توی استان های ترک نشین زیاد از فرزند دختر قدیما خوششون نمیومد اسم بعضی دخترا قیزبس بود. به معنی دختر بس.
    من که تا به زنها از لز حرف میزنم حسابی عصبی میشن و اگر طرف رو بشناسن میخوان تکه پارش بکنن.
    یکیشون ترک بود بدجوری هم دست بزن داشت بهش گفتم اسم دخترتو بزار لزبس

    پاسخحذف