An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۳ خرداد ۳, شنبه

جیغ

  

سلام

  اسم وبلاگو عوض کردم. چون به نظرم همجنسگرایی یه کم اسم خشکی بود. از طرفدارای ادوارد مانچ هستم، تابلوی جیغش همیشه دقیقا جلوی در اتاقم، توی راهرو آویزون بوده. واسه همین اسم وبلاگو گذاشتم جیغ. این موجود بیچاره که هیچوقت از دهن کوچیکش هیچ صدایی در نمی‌آد از پنچ سالگیم بهترین دوستم شده بوده. گاهی وقتا یه ساعت جلوش می‌نشستم و نگاهش می‌کردم. توی ذهنم باهاش حرف می‌زدم.

  این شد که جیغ اولین دوست خیالیم شد و هنوزم که هنوزه با این که بزرگ شدم کلی دوست خیالی دارم. دوستای خیالی از خیلی دوستای واقعی بهترن. همیشه کنارتن و ولت نمی‌کنن. تحقیرت نمی‌کنن.

  اما دوستای خیالی برات واقعیت نمی‌سازن. 

  خوب، نه من و نه هیچ کس دیگه حالا حالاها نمی‌تونه حکومت رو مجبور کنه مارو به رسمیت بشناسه. ولی می‌تونیم کم کم جامعه رو با خودمون آشنا کنیم. به نظر من این که جامعه مارو قبول کنه خیلی بهتر از اینه که حکومت ما رو بخواد ولی مردم مارو نخوان. سعی می‌کنم مخاطبین بیشتری جذب کنم...

۹ نظر:

  1. سلام
    من میلاد حمیدی هستم.
    از تشریف فرمایی شما به آدرس زیر در وبلاگم خوشحالم
    http://mojarada.persianblog.ir/post/5
    اما در پاسخ به نظرتون که فرمودید پس نتیجه می گیریم که ازدواج فقط برای رابطه جنسی هست باید عرض کنم که اصلا بنده به این معتقد نیستم که ازدواج فقط برای رابطه جنسی هست.
    هدف ازدواج خیلی بالاتر از این حرف هاست.
    من اون پست رو در پاسخ به مقاله نویسانی که میگفتن نارضایتی جنسی سبب 70 درصد از طلاق هاست نوشتم!
    من معتقدم دو نفر اگر واقعا همیدگر رو دوست داشته باشن واسه مساله جنسی از هم جدا نمیشن.
    اما چکار کنم که بعنوان یک ایرانی همیشه آماج این حجم زیاد از تبلیغات منفی هستیم.
    ولیکن خوب حاضرم با شما بحث کنم و ثابت کنم که همجنسگرایی یک بیماری است. بر خلاف سایر سازمانهای پزشکی در دنیا که معتقدند همجنسگرایی طبیعی است. من ثابت میکنم کاملا غیر طبیعیست.
    هر چند معتقد هستم نباید به همجنسگرا ها توهین کرد. بلکه باید بهشون کمک کرد تا راه درست رو پیدا کنن و درمان بشن! نباید اونها رو به سمت اشتباهشون بیشتر سوق داد مثل کشورهایی که آزادش میکنن و ازدواج همجنسگرا ها رو ترویج میکنن، و نباید با اونها بدرفتاری کرد و طردشون کرد!
    بعدا حتما مطلب در این زمینه در وبلاگم خواهم نوشت و وقتی نوشتم لینکشو برای شما میگذارم.
    چون الان با فیلتر شکن آمدم! G+ متاسفانه در ایران فیلتر هست و نمیشه برای بحث و تبادل نظر با اون کاری کرد. اما اگر بخواهید می تونید در وبلاگ من تبادل نظر کنید. فقط طول نوشته هاتون باید محدود باشه! ضمنا آدرس وبلاگتون رو هم نذارید تا بتونم نظرتون رو نمایش بدم! اوکی؟
    منتظرتون هستم S.H عزیز. به نظر من لزبین ها خیلی معصومند و اگر یک مرد خوب رو تجربه کنن و بهش اطمینان کنن میتونن به اون مرد تکیه کنن!
    البته جسارت من رو ببخشید. قصد بی احترامی ندارم.
    قربان شما میلاد حمیدی

    پاسخحذف
  2. سلام آقای حمیدی
    من به شما چه جوابی می‌تونم بدم؟ شمایی که زن رو صرفا وسیله‌ای برای بقای نسل می‌دونین. از این پستتون چیز دیگه‌ای برداشت نمی‌شه: http://mojarada.persianblog.ir/post/166

    من به اسلام اعتقادی ندارم. اگه تونستین دلیل معقولی به جز فرمایش‌های دین مبین اسلام برام بیارین حرفتون قبول. من مردای خوب زیادی رو ملاقات کردم و اصلا از جنس مخالفم دلسرد نیستم. خیلی هم دوستشون دارم. اما نمی‌تونم بهشون به چشم همسرم نگاه کنم.

    متاسفانه متوجه شدم که شما اصلا به زن اهمیت نمی‌دین. پس عجیب نیست که لزبین‌ها رو بیمار بدونین. همون طور که قبلا هم بهتون گفتم، حس می‌کنم تفکر شما بیماره. متاسفم اما همچین حسی دارم.

    پاسخحذف
  3. سلام میشه ایمیلتون رو بدید ؟ کمی به شما راجب این موضوعات توضیحات خودم رو بدم؟

    پاسخحذف
  4. آی دی مسنجر من برای شما و هرکس دیگه‌ای که مایل به بحث باشه:
    susanhall795@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. همجنس گرایی یک بیماری نیست
    یک چیز کاملا ژنتیکی و این اثبات شدست و حاضرم با هرکسی سرش بحث کنم
    این مسئله یک چیز کاملا طبیعیه
    من یه شعار راجب این موضوع دارم
    Seeker than us are those who call us seek

    پاسخحذف
  6. به امید روزی که همه ی انسان ها از حقوق سلب نشدنیشون برخوردار باشن
    اما تا اون روز مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت

    پاسخحذف
  7. یک کامنت هم تو صفحه ی سمفونی شماره‌ی زندگی، مومان همجنسگرایی گذاشتم
    لطفا بخونش

    پاسخحذف
  8. سلام
    چرا نیومدید؟ خیلی منتظر شدم!!!

    پاسخحذف
  9. خواهش می کنم جواب بدید دیگه

    پاسخحذف