An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۲ اسفند ۱۶, جمعه

سخنرانی دیروز

سلام

خوب! دیروز رهبر انقلاب، آقای خامنه‌ای، برای مسئولان یه سخنرانی داشتن که تو اون به چند موضوع اشاره کردن که مد نظرمون نیست. چیزی که نظر منو جلب کرد این بود که آقای خامنه‌ای به رو به افول بودن تمدن غرب اشاره کردن و دلیل محکمشون هم ازدواج همجنسگرایان بود.

من مطالعات دینی خوبی داشتم و حتی با این وجود که خودمو مسلمون نمی‌دونم با استناد به چیزایی که مسلمونا قبول دارن می‌تونم بگم که دین مشکلی برای همجنسگرایی نمی‌بینه. دلایل:

اولا: وقتی به یه عالم دینی می‌گیم چرا باید به همجنسگرایی نه گفت؛ جواب می‌شنویم که در قرآن به داستان قوم لوط اشاره شده. خوب من باید بگم قوم لوط بیشتر از اونچه که همجنسگرا باشن، بچه‌باز بودن. به علاوه، تمام اونا همسر داشتن. واقعا کار زشتیه که آدم همسر داشته باشه و سراغ یکی دیگه بره. خواه همجنس خودش، خواه ناهمجنس.

ثانیا: خوب، من این دلیل رو اوردم، عالم دینی حتما به این آیه اشاره می‌کنه که:« خداوند تمام موجودات را جفت آفرید.» من باید بگم شما هیچ استنتاجی از این آیه نمی‌تونین داشته باشین. یه بار داشتم برنامه‌ی مکارم شیرازی رو نگاه می‌کردم. ایشون گفتن که جدیدا فهمیدن از روی سلول‌های پوست می‌شه عمل شبیه‌سازی یه موجود زنده رو انجام داد، این پدیده در قرآن اومده. منم کنجکاو شدم که ببینم قرآن چی‌گفته. ایشون گفتن که در روز قیامت اعضای بدن به حرف در میان. چشم، گوش، دست و... و پوست. 

ایشون با استناد به این آیه چنین حرفی رو زده بودن. به من بگین خوب این چه ربطی داشت؟ در این که مکارم شیرازی از نظر فقهی خیلی باسوادن حرفی نیست... اما وجدانا این ربطی داشت؟ حالا بریم سر موضوع اصلی، خدا همه‌ی موجودات رو جفت آفرید چون که نسل باید باقی بمونه. اما شاید بعضیا نتونن در این بقای نسل دخیل باشن.

ثالثا: می‌گن ازدواج زن و مرد رو کامل می‌کنه چون مکمل هم هستن. اما شدیدا هم بر این موضوع تاکید شده که تا آمادگی ازدواج رو ندارین ازدواج نکنین. آمادگی می‌تونه جنبه‌های مختلف داشته باشه. شما که از آیه‌های ساده، مفاهیم پیچیده رو استخراج می‌کنین، چرا نمی‌تونین این مفهومو ادراک کنین؟

رابعا: حالا می‌ریم بر سر این موضوع که می‌گن اصلا همجنسگرایی یه بیماریه. خوب من باید در جواب بگم که همجنسگرایی بیماری نیست و هیچ سازمان جهانی معتبری دیگه اونو بیماری نمی‌دونه. حالا اینو می‌ذاریم پای افول تمدن غرب و همجنسگرایی رو بیماری حساب می‌کنیم. شما بیمار رو تحقیر می‌کنین؟ نه! درمان می‌کنین. اما آیا درمانی برای این بیماری وجود داره؟ خیر! پس بیاین فرض کنیم این به بیماری لاعلاجه. پس بذاریم این بیمارای لاعلاج به زندگیشون به عنوان یه بیمار ادامه بدن...

پ.ن: حالا با خودتون می‌گین چرا مثه آخوندا شمردم و به جای اولا دوما سوما از اولا ثانیا ثالثا استفاده کردم؟ به خاطر اینه که دو و سه و... فارسی هستن و درست نیست که با تنوین استفاده بشن. همونطور که غلطه بگیم خواهشا و من خیلی شنیدم که از خواهشا استفاده می‌کنن...

۱ نظر:

  1. ایول
    خوب استدلالی کردی
    کاشکی اونائی که باید بخونن اینارو میخوندنش
    حیف

    پاسخحذف