An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۲ اسفند ۱, پنجشنبه

موزیک ویدئو جدید خانم گوگوش

سلام

خبر داغ رو که حتما شنیدین. خانم گوگوش، خواننده‌ای نامی که نیاز به معرفی نداره، یه موزیک ویدئو جدید به اسم بهشت داده بیرون که به عشق بین دو همجنسگرا می‌پردازه. وقتی اینو از رادیو فردا شنیدم خیلی خوشحال شدم. گوگوش خواننده خیلی خیلی محبوبیه و واسه یه لحظه حس کردم که دنیا قراره جای بهتری برام بشه. اما بعد نظر بقیه...

لازم نیست که بگم. خودتون بهتر از من می‌دونین. خانومه برگشته می‌گه:« خارج از مذهب و مسلمون بودنمون، ما همه ایرانی هستیم و نباید چیزایی که جوونامونو منحرف می‌کنه مطرح کنیم.» یا یکی دیگه می‌گه:« از آغاز خلقت مخلوقات جفت آفریده شدن و هیچ موجود با شعوری همجنسگرایی نمی‌کنه.»

این یه نگاه مذهبی افراطیه. فکر کنم قبلا گفتم که من مسلمون به دنیا اومدم اما هیچ دینی رو قبول ندارم. این که هموطنانمون از ماها متنفرن دلیل عمدش به خاطر دین اسلامه، دین مبین اسلام. همون دینی که زن رو کشتزار مرد معرفی کرده. همون دینی که صدها قانون داره که اگه زن از شوهرش پیروی نکرد شوهر چه حق ها که نداره! همون دینی که می‌گه زن باید همیشه آماده‌ی ارضا کردن شوهر باشه، چه روی شتر.

ببینین من واقعا قصد بی‌احترامی ندارم. برای همه‌ی مسلمونا هم احترام قائلم. اما مطمئنم اگه همه‌ی این مسلمونا یه دور قرآن رو کامل می‌خوندن و رو احادیث هم یه مروری می‌کردن، حتی 5 درصدشون هم مسلمون نمی‌موندن. 

گاهی وقتا فکر می‌کنم حتی اگه تو روسیه به دنیا اومده بودم وضعم از این بهتر بود.( البته روسیه قطعا انتخاب اولم نیست...) هی... به هر حال سرتون رو هم درد اوردم. اینم از لینک دانلود این ویدیو زیبا

این هم مطلبی درباره‌ی این ویدئو از سایت irqo.org:
موزیک ویدئوی جدید گوگوش یک همبستگی و اتحاد خطرناک با گی ها و لزبین های ایران را به نمایش گذاشت. گوگوش مشهورترین خواننده پاپ ایران , با موزیک ویدئوی آهنگ جدیدش , بهشت , دست به یک ریسک بزرگ زد.
ویدئوی او در روز ولنتاین در صفحه ی فیسبوک او منتشر شد و این این ویدئو یک اعتراض علیه قوانین سرکوبگر کشورش و یک نگرش به سمت ارتباط با
همجسگرایان است.
این ویدئو یک رابطه بین یک زوج را به تصویر می کشد که از طرف خانواده با تحقیر و از طرف جامعه با آزار و اذیت روبرو شدند که در نهایت نشان داده شد که این رابطه ای بین دو زن می باشد.
به گزارش گاردین نوید اخوان که نویسنده و کارگردان این ویدئو است , گفت که این ویدئو توسط هزاران ایرانی به صورت آنلاین و یا شبکه های غیر قانونی ماهواره ای دیده شده است. ” فقط در دو سایت بیش از ۱٫۲ میلیون بازدید کننده داشته است”
“واکنش هایی که ما تاکنون دیدیم شگرف و فوق العاده بوده است.” او گفت : “نظرهایی به من به صورت آنلاین خواندم و پیام هایی که از طرف جامعه LGBT ایران دریافت کرده ام , اشک را به چشمان من جاری کرده است. ما از همان اول به دلیل موضوع این ویدئو می دانستیم که ویدئو بین ایرانیان بسیار بحث برانگیز خواهد شد و به همین دلیل ما انتظار بازخورد منفی نیز داشتیم , اما این مساله باعث ناراحتی من و خانم گوگوش نشد.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر