An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۲ اسفند ۷, چهارشنبه

کودکان روسی و ولنتاین

این یه خبر از سایت irqo.org هست که درباره‌ی اقدامات کودکان یه مدرسه در روسیه در روز عشاق یا ولنتاین توضیح داده. با هم بخونیمش:
خانواده بچه های ۷ و ۸ ساله بعد از اینکه فرزندانشان کارت های ولنتاین به دوستان همجنس خود ارسال کردند به مقامات درباره مدرسه گزارش دادند و مدرسه متهم به تبلیغ همجنسگرایی شد.
برای جشن گرفتن روز عشق معلمی در شهر Smolensk در غرب روسیه کودکان ۷ و ۸ ساله را تشویق نمود که به یکدیگر کارت هدیه دهند و مهم نیست که آنها به دختر یا پسر داده شود. اما هنگامی که کودکان به خانه رفتند و به خانوادشان گفتند که چه در مدرسه انجام دادند , خانواده هایشان شک زده شدند. خانواده ها به مقامات از جمله وزارت آموزش و پرورش اطلاع دادند و ادعا کردند که مدرسه در تبلیغ همجنسگرایی گناه کار است.
مقامات ممکن است مدرسه را تحت قانون ضد همجنسگرایی متهم کنند. Galina Kazakova , مدیر مدرسه به رسانه ها گفت که من با معلمی که در این ماجرا دست داشته صحبت کردم و او گفت که اگر به بچه هت گفته شود که برای والدین خود در روز پدر و روز مادر کارت تبریک درست کنند , آنها این کار را برای دوستان خود نیز در روز ولنتاین انجام می دهند.
معلم پافشاری نمود که نباید گرایش متفاوتی درباره این روز وجود داشته باشد , ما خودمان به دنبال حادثه می گردیم. ابتدای این ماه هم یک دختر ۱۴ ساله اولین فردی بود که تحت قانون تبلیغ همجنسگرایی مجازات شد. این دختر نوجوان از منطقه Bryansk , با عصبانیت نسبت به قانون جدید فدرال در کلاس ایستاد و از کلاس خارج شد.
او از مدرسه لغو شد و این واقعه در سابقه کیفری او قرار داده شد و بعد از اینکه به خانه رفت , پدرش آنچنان او را مورد ضرب و شتم قرار داد که به بیمارستان منتقل شد. Moscow Helsinki Group , قدیمی ترین سازمان حقوق بشر روسیه گفته است که قانون ضد همجنسگرایی به کودکان آسیب می رساند. ادعا شده است که قانون گذاران ولادیمیر پوتین بر ضد قوانین بین المللی رفتار می کنند . قوانینی که همیشه تضمیت کننده حفاظت از منافع کودکان است و فقط به نفع حفظ ارزش های خانوادگی روسیه قانون وضع می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر