An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۲ اسفند ۷, چهارشنبه

بازداشت Vladimir Luxuria در المپیک پارک سوچی

این روسا دیگه شورش رو در آوردن! این خبر رو از سایت irqo.org بخونین:

این قانونگزار و عضو سابق پارلمان ایتالیا و مبارز مشهور برای حقوق فراجنسیتی که بک تراجنسگرا است در حالی که لباسی به رنگ رنگین کمان پوشیده بود و با موهای آرایش شده به نقش رنگین کمان , قصد ورود به استادیوم Shayba محل برگزاری مسابقه هاکی روی یخ را داشت , سریعا توسط پلیس بازداشت شد .
او روز دوشنبه با گروهی از خبرنگاران در حالی که توجه تماشاگران را جلب می کرد در اطراف پارک المپیک قدم می زد و برخی از طرفداران روسی نیز با او عکس می گرفتند. لباس های رنگی او باعث واکنش منفی زیادی نشد , به جز گروهی از جوانان روسی که روبروی دوربین های تلویزیونی با انگلیسی دست و پا شکسته فریاد می زدند که ترنس بودن خوب نیست.
او قبل از شروع مسابقه به محل کنترل بلیط رسید و پس از عبور از کنترل هنگامی که به سمت صندلی خود راهنمایی می شد ۴ مرد که هیچ گونه علامت برای هویت خود نداشتند او را محاصره کردند و فریاد می زدند او را دور کنید .
او بعد از دستگیری توسط ۴ پلیس درحالی که از استادیوم Shayba دور می شد فریاد می زد که من بلیط دارم و سپس در پارکینگ به ماشینی که آرم المپیک را داشت منتقل شد .
او به اسوپسیتد پرس گفت که بعد از اینکه به مدت ۱۰ دقیقه در ماشین نگه داشته شد , او را از محل تجمع تماشاگران دور کردند و در حومه شهر آزاد نمودند و در پایان به هتل خود بازگشت و اعلام نمود که صبح ۳ شنبه روسیه را ترک می کند.
Luxuria گفت ” آنها چیزی نمی گویند فقط افرادی بودند که مجبور به انجام این کار شدند ”
این دومین بار است که Luxuria به دلیل تبلیغ همجنسگرایی در سوشی بازداشت می شود.
او یک روز قبل نیز در عصر یک شنبه در حالی که یک پرچم با شعار ” Gay Is OK” در دست داشت به مدت ۲ ساعت قدم زنان اطراف پارک المپیک سوشی به زبان روسی و انگلیسی فریاد می زد که همجنسگرایی مساله ای ندارد و خوب است که همجنسگرا باشیم.
او گفت که پلیس به من اعلام کرد که نباید لباس هایی با شعار حمایت از حقوق همجنسگرایان پوشید . پلیس روسیه نیز بازداشت او را انکار می کند.
او اضافه کرد که برای من مهم است که برای حقوق گی ها و لزبین ها و تراجنسگرایان در سراسر جهان ایستادگی کنم.
هنوز به طور واضح مشخص نشده است که چرا Luxuria بازداشت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر