An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

کمسیون بین المللی حقوق بشر همجنسگرایان

سلام مجدد

  خوب من دیگه هیچی نمی‌گم. خودم اینو از سایت irqo خوندم. برای همین هم بقیشو از سایت ایرکو می‌ذارم:

  کمیسیون بین‌المللی حقوق بشر زنان و مردان همجنس‌گرا (ایگل‌هرک IGLHRC ) موسسه‌ای است غیر انتفاعی مستقر در شهر نیویورک در امریکا و در سال ۱۹۹۰ میلادی تاسیس شده است. این کمیسیون در سطح بین‌الملل، موسسه‌ای است پیشتاز در زمینه ارتقاء سطح زندگی برای آن دسته از مردمانی که به‌خاطر هویت جنسی، گرایش جنسی یا تجربه جنسی‌ خود، تبعیض یا سوءاستفاده دیگران را شاهد بوده‌اند.
ایگلهرک در زمینه ارتقاء حقوق بشری جامعه دگرباشان جنسی در سطح جهانی فعالیت می کند و تلاش می کند  به‌ شکلی موثر خشونت‌ها علیه حقوق بشر این افراد را به‌شکلی مستند ثبت نموده و در سرتاسر جهان به همراهی و حمایت از گروه‌های همکار می پردازد و نیز با سازمان ملل متحد همکاری نزدیک دارد. ارزشمند است بدانیم که کمیسیون حمایت از حقوق همجنسگرایان دارای جایگاه مشاوره‌ای در سازمان ملل متحد به‌عنوان یک سازمان غیر انتقاعی است و نماینده‌ای برای طرح نگرانی‌ها و شکایت‌های حقوق بشری دگرباشان جنسی (لزبین‌ها، گی‌ها، دوجنس‌گرا‌ها و تراجنسی‌‌های) جهان امروز محسوب می‌شود.
مدتی است بخش فارسی تارنمای ایگلهرک نیز راه اندازی شده. در این بخش گزارش‌ها و اخبار مربوط به قوانین بین المللی حقوق بشر سازمان ملل متحد، با تمرکز بر دگرباشان جنسی ایرانی و راهکارهای حقوقی که بر اساس آن اعضای جامعه ی دگرباش ایران با نکاتی در راستای مراقبت از خود در مواجه با نقض حقوق بشری و شهروندی خویش در چهارچوب قوانین قضایی و جزایی جهموری اسلامی ایران آشنا می شوند منتشر شده است.
گذشته از این آنچه در بخش فارسی تارنمای ایگلهرک قابل توجه است جمع آوری لینک متن های خواندنی و به یاد ماندنی منتشر شده در دیگر تارنماها در زیر یک سقف است که چنانچه در آینده تکمیل شود دسترسی به این آثار را آسان خواهد کرد.
همچنین در این بخش به طور مختصر عبارت اقلیت جنسی و عبارت دگرباش جنسی توضیح داده شده و برای آشنا کردن بیشتر خوانندگانی که می توانند از اعضای خانواده و دوستان دگرباشان جنسی باشند لینک به مقاله های جامع و مفصل در تارنماهای دیگر متعلق به جامعه ی دگرباشان جنسی داده شده است.
با آرزوی موفقیت روزافزون برای گردانندگان سازمان ایگلهرگ و تیم فارسی این سازمان.
نشانی وبسایت فارسی ایگلهرک:
جزوه‌های آموزشی ایگل‌هِرک
در این بخش می‌توانید کتابچه‌هایی را بخوانید که ایگل‌هِرک برای آموزش و آگاهی‌رسانی در زمینه مسائل مرتبط به دگرباشان جنسی (اعم از زنان و مردان همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا یا تراجنسی) آماده و عرضه کرده است. فرمت این فایل‌ها پی‌دی‌اف است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر