An Iranian Lesbian

An Iranian Lesbian
an iranian lesbian

۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

چرا من همجنسگرا هستم؟

  سلام

  خوب! راستش رو بخواین هنوز هم که هنوزه براش یه دلیل درست و حسابی پیدا نکردن! اما تئوری‌های زیادی وجود داره:

  اول: یه قانونی هست به اسم برادر بزرگتر. طبق این قانون به ازای هر برادر بزرگتر، شانس همجنسگرا شدن فرزند بعدی در حدود 30% افزایش پیدا می‌کنه. آمارگیری ها هم البته نشون داده در کل فرزندان آخر خانواده بیشتر همجنسگرا می‌شن. این موضوع هیچ ربطی به این که فرزند با خواهر و برادراش بزرگ بشه یا نه نداره. 

  در واقع می‌گن بدن زن به این تکامل رسیده جهت کنترل جمعیت فرزندان بعدیش رو همجنسگرا کنه. باری به هر جهت، این یه تئوریه! راست و دروغش پای من نیست.

  دوم: پروفسور سیمون لوی، تحقیقاتی روی مغز مردان همجنسگرا و مردان دگرجنسگرا داشته که نشون می‌ده مغز این دو دسته با هم متفاوته. این می‌تونه نشون دهنده این باشه که همجنسگرایی یه پدیده مادرزاده. اما از طرف دیگه، این آزمایش نمی‌تونه چیزی رو ثابت کنه. چون سیمون لوی محل مشخصی رو روی مغز مرکز همجنسگرایی معرفی نکرده، به علاوه، بدن اکثر مردان همجنسگرای استفاده شده در این آزمایش آلوده به ویروس ایدز بوده.

  سوم: جدیدا هم یه تحقیقی کردن که بر طبق اون، یه سری عادات نامعمول در دوران بارداری ممکنه باعث همجنسگرا شدن کودکان بشه. من جمله استفاده از دخانیات و مشروبات الکلی. 

  چهارم: باز هم یه سری تحقیقاتی انجام شده که نشانگر تفاوت بین مغز زنان و مردان همجنسگرا با دگرجنسگرایان هست. در دگرجنسگراها هر دو نیمکره مغز معمولا کاملا موزون هستن اما در اغلب همجنسگراها نیمکره راست کمی بزرگتر هست. به علاوه، می‌گن که نسبت اندازه انگشتان دوم و چهارم در همجنسگراها با دگرجنسگراها متفاوت هست.( مال من که کاملا اندازه هم هستن. مال تقریبا هیچکودوم از دوستام اینجوری نیست.)

  مردان همجنسگرا نسبت به مردان دگرجنسگرا حافظه‌ی بصری بهتری دارن و عموما چپ دست هستن. آلت تناسلی اونها هم از دگرجنسگراها بزرگتره. بوی زیر بغلشون هم با هم فرق می‌کنه!

  این دلیلی رو پیشنهاد نمی‌کنه. صرفا نشون می‌ده که همجنسگرایی انتخابی نیست و فرد مجبوره باهاش کنار بیاد.

  پنجم: بازوی بلند کرومزوم X در مردان همجنسگرا با دگر جنسگراها متفاوته. با این حال اکثر متخصصین معتقد هستند که یک ژن مخصوص برای گی شدن وجود نداره و گی شدن، نتیجه‌ی عملکرد چند ژن با هم هست. 

  سال 2010 یه گروه از داشمندان کره‌ای، ژن خاصی رو از DNA چند موش ماده حذف کردن. نتیجه این شد که موش‌های ماده، موش‌های نر رو پس می‌زدن و فقط به همجنس خود علاقه نشون می‌دادن. 

  ششم: بعضیا هم می‌گن که نبودن روابط عاطفی با والد همجنس دلیل همجنسگرا شدنه. این درحالیه که یه تئوری دقیقا بر خلاف این وجود داره که می‌گه کسایی که با والد ناهمجنسشون رابطه‌ی خوبی نداشتن از جنس مخالف دلسرد می‌شن. من به شخصه به هیچ وجه هیچکودوم از اینا رو قبول ندارم.

  خوب! من سعی کردم همه‌ی تئوری‌های موجود رو بگم. اگه چیز دیگه‌ای رو جا انداختم، خوشحال می‌شم به منم بگین.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر